Korzyści dla klienta
Łatwy i szybki kontakt z obsługą.
Sprawne usuwanie problemów.
Dyskrecja i wygoda.
Dostęp do ofert specjalnych.
Komfort i bezpieczeństwo.
Aplikacja SunGuest jest narzędziem do zarządzania satysfakcją gości hotelowych poprzez bieżące monitorowanie poziomu ich zadowolenia, dostarczając potrzebnych informacji osobom odpowiedzialnym za utrzymanie najwyższego poziomu usług.
Aplikacja umożliwia szybką komunikację gości z recepcją hotelu, bez konieczności bezpośredniej rozmowy z recepcją można zgłosić uwagi, potrzeby lub zamówić usługę. Aplikacja składa się z dwóch podstawowych modułów: modułu dla gości hotelu, służącego do komunikacji oraz modułu dla personelu zarządzającego hotelem.
Moduł dla pracowników hotelu służy do weryfikacji bieżących zgłoszeń od gości. Zapewnia możliwość błyskawicznego reagowania na ich uwagi i potrzeby. Odpowiada za efektywną obsługę i podział ról pośród personelu hotelowego.
Dodatkowo, wykorzystując QR kody aplikacja daje możliwość przedstawienia gościom aktualnych ofert czy specjalnych promocji przygotowanych przez hotel. Dzięki temu aplikacja może być wykorzystywana także w celach sprzedażowo/marketingowych, co czyni ją pełnowartościowym i kompleksowym produktem zapewniającym pełną satysfakcję zarówno gościom jak i hotelarzom.
Łatwy i szybki kontakt z obsługą.
Sprawne usuwanie problemów.
Dyskrecja i wygoda.
Dostęp do ofert specjalnych.
Komfort i bezpieczeństwo.
Nawiązanie żywej interakcji z gośćmi.
Stały i rzetelny pomiar poziomu usług i zadowolenia klientów.
Efektywna kontrola pracowników.
Kontrola jakości serwisu dostarczanego przez firmy zewnętrzne.
Szybkie wykrywanie problemów lub awarii.
Renoma obiektu nowoczesnego i przyjaznego klientom.
Southern Sun Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
+48 22 832 41 13