Dedykowany system do zarządzania relacjami z gośćmi w branży hotelowej i turystycznej.


Warning: Illegal offset type in isset or empty in /home/fundujes/domains/apps.southernsun.pl/public_html/wp-content/plugins/sitepress-multilingual-cms/classes/core-abstract-classes/class-wpml-element-translation.php on line 247

Warning: Illegal offset type in isset or empty in /home/fundujes/domains/apps.southernsun.pl/public_html/wp-content/plugins/sitepress-multilingual-cms/classes/core-abstract-classes/class-wpml-element-translation.php on line 257

Warning: Illegal offset type in /home/fundujes/domains/apps.southernsun.pl/public_html/wp-content/plugins/sitepress-multilingual-cms/classes/core-abstract-classes/class-wpml-element-translation.php on line 258

Warning: Illegal offset type in isset or empty in /home/fundujes/domains/apps.southernsun.pl/public_html/wp-content/plugins/sitepress-multilingual-cms/classes/core-abstract-classes/class-wpml-element-translation.php on line 262

Jak to działa?

Jak to działa?
Jak to działa?
Jak to działa?
Jak to działa?
Jak to działa?
Jak to działa?

Nasze rozwiązanie Twoich problemów

Aplikacja SunGuest jest narzędziem do zarządzania satysfakcją gości hotelowych poprzez bieżące monitorowanie poziomu ich zadowolenia, dostarczając potrzebnych informacji osobom odpowiedzialnym za utrzymanie najwyższego poziomu usług.

Aplikacja umożliwia szybką komunikację gości z recepcją hotelu, bez konieczności bezpośredniej rozmowy z recepcją można zgłosić uwagi, potrzeby lub zamówić usługę. Aplikacja składa się z dwóch podstawowych modułów: modułu dla gości hotelu, służącego do komunikacji oraz modułu dla personelu zarządzającego hotelem.

Moduł dla pracowników hotelu służy do weryfikacji bieżących zgłoszeń od gości. Zapewnia możliwość błyskawicznego reagowania na ich uwagi i potrzeby. Odpowiada za efektywną obsługę i podział ról pośród personelu hotelowego.

Dodatkowo, wykorzystując QR kody aplikacja daje możliwość przedstawienia gościom aktualnych ofert czy specjalnych promocji przygotowanych przez hotel. Dzięki temu aplikacja może być wykorzystywana także w celach sprzedażowo/marketingowych, co czyni ją pełnowartościowym i kompleksowym produktem zapewniającym pełną satysfakcję zarówno gościom jak i hotelarzom.

Wygodna hierarchia ról i uprawnień.
Szybki dostęp do danych i czytelne raportowanie.
Funkcje pomiarowe i analityczne.
Wielość narzędzi do obsługi klienta.
Możliwość indywidualnej rozbudowy oraz integracji z innymi systemami.
Indywidualny kod przypisany do każdego pokoju.

Wszechstronne i Kompletne Narzędzie

Wszechstronne i Kompletne Narzędzie

Korzyści dla klienta

Łatwy i szybki kontakt z obsługą.
Sprawne usuwanie problemów.
Dyskrecja i wygoda.
Dostęp do ofert specjalnych.
Komfort i bezpieczeństwo.

Korzyści dla hotelu

Nawiązanie żywej interakcji z gośćmi.
Stały i rzetelny pomiar poziomu usług i zadowolenia klientów.
Efektywna kontrola pracowników.
Kontrola jakości serwisu dostarczanego przez firmy zewnętrzne.
Szybkie wykrywanie problemów lub awarii.
Renoma obiektu nowoczesnego i przyjaznego klientom.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszego rozwiązania,
zapraszamy do kontaktu!

Southernsun

Southern Sun Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
+48 22 832 41 13

 

kontakt@southernsun.pl

    *pole wymagane

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej